باشگاه

بازي آنلاين كشتي كج

باشگاه

۶۶ بازديد

در باشگاه بدنسازي مي توانيد قدرت دفاعي ، قدرت ضربه ، سلامتي ، سرعت دو ، روحيه ، قدرت سابميشن و قدرت فينيشر خود را افزايش دهيد. افزايش قدرت ها هم در شوء ها و هم در پي پر ويو ها تاثير فوق العاده اي خواهد داشت.

 

 

  افزايش قدرت دفاعي و قدرت ضربه :

اين مربي قدرت دفاعي و قدرت ضربه شما را افزايش مي دهد. و اين باعث ميشود شانس پيروزي شما در مسابقات و به خصوص شوء ها بالاتر برود.

10 + قدرت دفاعي                          12 + قدرت ضربه                 1 ماهه

قيمت : 1500 $

افزايش سرعت دو و روحيه :

اين تمرين 2 ماهه خواهد بود. با اين تمرين روحيه و سرعت دو شما افزايش خواهد يافت و اين تاثير زيادي در مسابقات شما دارد.هرچه روحيه بيشتر باشد يعني قادر به اين خواهيد بود كه اگر حريف شما پين كرد باز هم بلند شويد و به مسابقه ادامه بدهيد...نكته جالب اين است كه اگر روحيه شما 100% باشد مي توانيد با 3 بار فينيشر خوردن باز هم بلند شويد. سرعت دو نيز تاثير بالايي براي پيروزي در شوء ها دارد.

12 + روحيه                     10 + سرعت دو                           2 ماهه

قيمت : 1500 $

 افزايش سلامتي :

همان طور كه ميدانيد زماني كشتي گيري مسابقه را مي بازد كه سلامتي اش به 0 برسد. حال اگر سلامتي شما بالا باشد ميزان مقاومت شما در برابر حريف بالا تر خواهد رفت و باعث مي شود حتي با دخالت ديگر كشتي گيران برنده مسابقه شويد.

150 + سلامتي                   1 ماهه

قيمت : 1500 $

افزايش قدرت سابميشن و فينيشر : ( مخصوص كساني كه بالاتر از سطح 10 هستند )

شايد تا الان كسي با قدرت سابميشن و فينيشر آشنايي نداشته باشيد. اين دو قدرت پس از رسيدن به سطح  10 در اتاق شما ظاهر مي شود. با بالا رفتن قدرت سابميشن مي توانيد روحيه و سرعت دو حريف خود را كاهش دهيد. قدرت فينيشر نيز سبب مي شود با ضربه هايي كه به حريف وارد مي كنيد از حريف سلامتي بيشتري كم شود و در نتيجه شانس شما براي پيروزي بالا مي رود.

15+ قدرت سابميشن                        10+ قدرت فينيشر                   1 ماهه

قيمت : 2000 $

 

توجه داشته باشيد كه در صورتي تصميم به فعاليت در باشگاه كنيد ، به همان اندازه كه زمان تمرين شما مي گذرد قادر به شركت در مسابقات نيستيد

يعني اگر زمان تمرين شماره 1 ، 1 ماه هست ، تا 1 ماه نميتونيد مسابقه بديد و از استوري ها دور هستيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.